after x team

افتخار آفرینی دیگر در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران IRANOPEN 2023

هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران موسوم به ایران اپن IRANOPEN از ۴ تا ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده در سطح دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد. در این رویداد پژوهشگران پر تلاش تیم رباتیک دانش آموزی پژوهش سرای فضیلی اصفهان (قطب کشوری رباتیک و هوش مصنوعی) توانستند با پشتکار و عملکرد هوشمندانه افتخاری دیگر در لیگ فوتبالیست سبک وزن دانش آموزی (Junior soccer light weight) رقم بزنند.

تیم After X که طی سال های گذشته با عناوین NOVA , The X و … در مسابقات های داخلی و جهانی کسب رتبه کرده بودند , امسال هم در هفدهمین مسابقات ایران اپن توانستند مقام اول و سهمیه ربوکاپ جهانی فرانسه ۲۰۲۳ را کسب کنند.

 

به نقل قول از کمیته فنی مسابقات در لیگ فوتبالیست سبک وزن دانش آموزی بیش از ۱۳ تیم شرکت کرده بودند.

در حال حاضر این تیم به مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۳ که در شهر Bordeaux کشور فرانسه برگذار خواهد شد, راه یافته اند و در تلاش برای بهبود ربات های خود جهت حضور پر قدرت به عنوان نماینده ایران در این دوره از مسابقات جهانی هستند .

تیم After X متشکل از ساتیار صالحیان دردشتی ، محمد حسین نبوی ، یوسف شیخ الاسلام ، شادی امینی ، نیایش اسماعیلی ، نیایش نصیری ، آذین بهادران ، صبا سعادت نیا و مریم خدادوستان به سرپرستی خانم رها یزدی و آقای محمد افشارپور همچنین به منتوری و مربی گری آقایان رضا محزونیه و سجاد کاروان از پیشکسوتان رباتیک اصفهان زیر نظر مهندس حمید نعمت بخش مدیر قطب کشوری رباتیک و هوش مصنوعی می باشد.

در زیر برخی از عکس های مسابقات و نفرات این تیم گذاشته شده است :

 

فیلم یکی از مسابقات تیم After X در زیر به نمایش گذاشته شده است :

 

 

شایان ذکر است این موفقیت حاصل همراهی کارشناسان پژوهشسرای فضیلی، مدیران محترم مدارس و خانواده های گرامی اعضای تیم می باشد.

پیشنهاد می شود مقالات مرتبط را بخوانید:

یک پاسخ

  1. درود بر شما و تشکر از مدیریت و سرپرستان
    بامید موفقیت های بیشتر در عرصه جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *